حلماحلما، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

هدیه آسمونی

تاب بازی

1394/5/12 10:58
نویسنده : مامان مهربون
83 بازدید
اشتراک گذاری

ماه بانو شما انقدر پارک رو دوست داری که نگو.بعضی روزا که بابا نیست و ما خونه بابایی مجید هستیم من و شما با هم میریم پارک.اولش که میذارمت تو کالسکه غر میزنی ولی بعدش که حرکت میکنیم خوشت و میاد و فقط تماشا میکنی.میبرمت جلوی تاب و سرسره و زل میزنی به بچه ها و ساکت میشینی نکاشون میکنی.منم ترجمه قرآن که تو گوشیم دارم میخونم.هم برای شما خوبه هم برای من(به اصطلاح برد بردیم)چشمک

بعضی وقتا هم شما رو سوار تاب یا سرسره کوچولو میکنم خیلی لذت میبری و خوشحالی.البته بعضی شبا هم همراه بابایی مجید  که میره پیاده روی میریم.از اونجایی که تاب ها خراب شده باید کلی باستیم تا نوبتمون بشه و شما تاب سواری کنی.به خاط همین من بابایی مجید شما با ماشین میبره یه پارکی که خلوت تر باشه

و راحت بتونی تاب سواری کنی.اینم پارک بلوار امیر کبیر...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)