حلماحلما، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

هدیه آسمونی

تولد یک سالگی گل دخترم

1394/6/29 12:13
نویسنده : مامان مهربون
60 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر یگانه حلمای خودم

مامان جونم نمیدونی  چقدر  روزشماری  کردم برای اومدن  چنین روزی همیشه دوست داشتم همچین روزی بیاد و من برای شما سنگ تموم بذارم.بالاخره روز موعود اومد و دخترنازم یک ساله شد.ماشاالله.....بوس

حلمایی نمیدونی چقدر این روزا چقدر  درگیر کارات بودم و نمیدونی که چقدر این درگیری رو دوست داشتم و با اشتیاق تموم انجام میدادم.شبا تا ساعت 3 بیدار بودم و روزا تو دنیای مجازی(اینترنت)دنبال تزیینات و تم تولد و... گشتم.امروز روزیه که تو متولد شدی و به خونمون شادی و به قلبامون حس خوب مادری و پدری رو هدیه کردی.هیچ وقت این روز به یاد موندنی رو فراموش نمیکنم و تا ابد به درگاه خداوند مهربون شکر میکنم که شما دختر قشنگ و ناز و بهمون هدیه داد .

هدیه آسمونی من سالروز به دنیا آمدنت مبارکمحبت

جشنجشنجشن

حالا میرسه به قسمت شیرین گذاشتن عکسها....

اینم کارت تولدتون...

حالا دیدی چه  مامان هنرمندی داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟زبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)