حلماحلما، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

هدیه آسمونی

اجرا در نیمه شعبان توسط حلما خانم

1395/3/4 10:57
نویسنده : مامان مهربون
47 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر خواننده خودم....

خوشم میاد حلما جون کاملا  در این مورد به مامانت رفتی...عشق خوندن هستیبغل

برات بگم که مامان چند سال پیش یعنی عضو یه  گروه هم آوایی بود که در مراسمات مذهبی ملی اجرا میکردن و متاسفانه تو شهر سمنان امکان ادامه فعالیت ممکن نشد و گروه خانمها دست از کار کشیدخطا

حالا که شما الان دیگه ماشالله بزرگ شدی و یاد گرفتی کلمات رو خیلی دوست دارم که کار مامان رو ادامه بدی البته علاقه رو تو وجودت حس میکنم عززززززززیزمچشمک

نیمه شعبان امسال تصمیم گرفتم که با دختر عمه و پسر عمه و پسر عموهای شما یه سرودی کودکانه رو که به مناسبت نیمه شعبان بود کار کنیم و آماده بشه تا روز نیمه شعبان محمود آباد اجرا کنیم... در حین کار کردن با بچه ها شما هم بودی و بازی میکردی و من اصلا با شما  کار نکرده بودم ...

یکشب که داشتی میخوابیدی من شعر رو زمزمه میکردم دیدم داری آهنگشو یا کلمات مخصوص به خودنت و خیلی شبیه شعر درمیاری!!!!!!!هیپنوتیزمآرامتعجب کردم و بابا رو صدا کردم اومد صدای شما رو ضبط کرد...زیبا

خیلی با مزه میخوندی...

از اون روز به بعد شما هم در اجراها برای تمریم می ایستادی و میخوندی....تازه دستاتو هم پشتت به نشانه خوندن میذاشتی....گیج

روز نیمه شعبان تو اجرا شرکت کردی و خوندی ....قربونت برم الهی

حالا متن شعر رو واست میذارم

نیمه شعبان شده
شکوفه باران شده
حضرت نرجس خاتون
خوشحال و خندان شده
بوی گل و گلابه
چشمه عجب پرآبه
هزار هزار فرشته
زمین مثل بهشته
بچه ها جون بهاره
غم دیگه جا نداره
مهدی زهرا اومد
منجی دلها اومد

با صد درود صدتا سلام
همه میگیم با یه کلام
خوش اومدی به دنیا (2)
فرزند خوب زهرا (2)
امام خوب عسگری
با دیدن گل نبی
به خنده گفت تو سروری
اهل جهان را رهبری

نمونه ای از خوندن شما:::::

زهیا اومد

دیلا اومد

به سلام که میرسی دستتو میبری بالا و میگی تلام....خندونک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله سحر
5 خرداد 95 10:28
سلللللام وااای حلما گلی مامان راس میگه انقدددددد ناز و بامزه میخونی که حد نداره هرررفعه که به هم میرسیم از مامان میخواهیم بخوته تا شما تکرار کنی و کلی لذت ببریم